
Etykiety z uszlachetnieniem
Laminowanie polega na powleczeniu powierzchni materiału folią (laminatem) na zimno. Dostępny jest szeroki wybór folii różnego rodzaju, m.in. matowych, błyszczących, odpornych na zarysowania, metalizowanych, strukturalnych, holograficznych czy barierowych. Dużym zainteresowaniem cieszy się folia typu soft touch, która jest bardzo aksamitna i delikatna w dotyku.
Druk cyfrowy injket UV pozwala uzyskać bardzo ciekawe efekty 3D zbliżone do sitodruku lub kalandrowania. Technika ta polega na wykonaniu na płaszczyźnie dowolnej trójwymiarowej faktury albo wzoru np. skóry, albo płótna. Na niechłonnych materiałach syntetycznych efekt 3D jest bardzo dobrze widoczny i dodatkowo uatrakcyjnia realizowane w naszej drukarni projekty. Wydruk cyfrowy jest wyczuwalny w dotyku.
Aby stworzyć idealnie połyskującą powierzchnię, stosujemy lakiery UV całej płaszczyzny lub też jej wybranych elementów. Wykorzystujemy lakiery połyskowe, matowe, brokatowe, strukturalne, zdrapkowe, fluorescencyjne, zapachowe czy perłowe, a także specjalistyczne lakiery, które reagują na zmianę temperatury.
Etykiety metalizowane
Etykiety metalizowane są wykorzystywane w wielu branżach, przede wszystkim mają szerokie zastosowanie w branży kosmetycznej, pięknie komponują się z opakowaniami na lakiery, kremy czy perfumy. Powszechne są również w branży spożywczej, odzieżowej, motoryzacyjnej i elektronicznej.


Etykiety przeźroczyste
Zastosowanie przeźroczystej folii PP wraz z krystalicznie czystymi klejami i podłożem PET pozwala uzyskać idealny efekt braku etykiety na opakowaniu. Nasza drukarnia oferuje możliwość druku cyfrowego inkjet UV z białym kolorem poddruku oraz uszlachetnieniami foliami do cold stampingu, lakierami 3D lub wybiórczymi. Pozwala to uzyskać niesamowite efekty wizualne na etykietach przeźroczystych. Wydruk w technologii inkjet UV na tego typu etykietach doskonale imituje sitodruk i jest wyczuwalny w dotyku.
Etykiety tego typu świetnie sprawdzają się w branży alkoholi, kosmetykach, farmacji i na wszystkich przeźroczystych opakowaniach gdzie najważniejsze jest zaprezentowanie zawartości i produktu znajdującego się w środku.
Tego typu aplikacje podnoszą wartość wizerunkową produktu który postrzegany jest jako luksusowy, wyrafinowany i nowoczesny.
Etykiety na papierze ozdobnym dekoracyjnym
